petek, 26. oktober 2007

petek za biti notri




Danes je prvi sivi dan. Ni sonca na nebu. Nič zato. Danes je dan za galerije in muzeje. Priznam, da si moram sama izboriti kaj me zanima in kaj si želim videti in doživeti. Ugotavljam, da imava s Sebom glede tega zelo različen način zanimanja. Zato sem prevzela stvar v svoje roke. Moje srce je lačno kvalitete. Veliko je slabe robe na trgu in robe, ki želi biti všečna. Želim najti nekaj, kar prihaja iz realnosti, a se skozi izkušnjo povzdigne in vibrira in nastane dobra kvaliteta v svojem izrazu, bodisi skozi sliko, kip, glasbo, gledališče. Še posebno me zanimajo dobre slike in dobra glasba... Skozi svoja radovedna vprašanja sem izvedela, da obstaja tukaj šola za poezijo. Da lahko poezijo dejansko študiraš. Vedela sem, da to obstaja v ZDA, nisem vedela da tudi v Skandinaviji. Šola se imenuje Kuba in imajo občasno nastope, vendar kolikor vem ostajajo pri klasičnem branju. Dan za novi notranji premislek... aja! pa posiljam tople pozdrave in objeme***

Ni komentarjev: