nedelja, 28. oktober 2007

od poletja do zime


Pošiljam vam še en video by Magic Marmelade... To so bile poletne delavnice- Etno Histrija... veselim se srečanja z nekaterimi prijatelji na tej poti...

Premaknil se je čas za eno uro nazaj. Trenutno se na barki stanujoči še zbujajo. Lastnik barke Rolf in njegova punca Anna sta kot hihitavi miški. Radoživa in humorna. On je grafični dizajner, drugače Nemec, ona je Francozinja in se ukvarja z kulturo evropske unije na italijanski ali francoski ambasadi. Na včerajšnji dan me je Rolf zbudil z prošnjo:“Rada! Zdaj je pravi čas, da nam prideš zatrobit!... ker smo spustili zastavo...“ Namreč vsako leto proslavljajo konec mornarske sezone... Debelo sem ga pogledala in sva padla v krohot. Ne da bi pretirano razmišljala, sem se črno oblekla, si nadela rdeč klobuk, uglasila trobento in stopila iz barke... Vsi so že hrabro stali in melodija je jutranje zapela.... Tisto noč sem se še precej zbujala. Prvič me je zbudil Seb, ko je prišel iz fantovščine, druga budnica je bila, ko nisem mogla spati zaradi smrčanja in tretjič, ko me je soseska pričakala z radovednimi ušesi, medtem ko sem še sladko spala... Kdo po takšni noči ne bi naslednjo priložnost padel v sanje. Da ne govorim o tem, kako kolesarski je bil cel dan. Ves čas s fotoaparatom v rokah...

Danes je zunaj čudovito sončen dan. Jogo sem lahko raztegovala zunaj na krovu, v družbi s perilom, ki se suši... In za nagrado, se je čas premaknil nazaj... Včeraj smo šli vsi skupaj v kino gledat francosko- ameriški film... Pot nas je zanesla še do Christianije... Na današnji dan planiram pot, ki se začne v prihajajočem tednu... Če kdorkoli od vas pozna koga v Berlinu, Amsterdamu, Haagu, Roterdamu, Bruslju,... naj se javi... :) morda za kakšen kontakt, kjer bi lahko prespala... HVALA! Želim Vam lep dan! Baje, da v Slo malo dežuje?... objemi in pozdravi...

2 komentarja:

Unknown pravi ...

draga rada koncno sem se ti uspela javitnisem in nisem postekala sistema,
navduseno spremljam tvoje potovanje sanj in v naslednjih dneh ti poslem kak kontakt samp malo morm potelefonirat naokoli..
mislim nate
poljub
kana

najednabok pravi ...

Živjo, Rada!
Danes je prvi november, umirjen prazničen dan, tvoja lepa Ljubljana je prazna ljudi in polna sonca! Ko boš prišla domov, boš vesela nad Prešernovim trgom, ker ga na novo preoblačijo in tudi sonce v njegovi sredini bo bleščeče belo po dolgem času. Volitve so v prvem krogu minile kot bi gledal tek na sto metrov in bi foto finiš odločil drugo mesto. Zelo, zelo na tesno je šlo... Zdaj sta v drugem krogu ostala Peterle in Turk, slednji ima po raziskavah javnega mnenja okoli trideset odstotkov prednosti...
Jaz se intenzivno pripravljam na oba nastopa, v Mariboru, Klub KGB in v Ljubljani, KUD F.P. Vse gre po načrtih in komaj čakam, ker bo vse skupaj neke vrste predstava, oz. performans... Trga me od življenja, ful sem vesel, da imam poezijo...
In par ljudi okoli sebe... Tole sploh ne vem, če je primeren prostor za bolj izpovedne besede. Ali pa je... Veš kaj, malo pogrešam najine kave v Bikofeju... Zdaj je v njem razstava v okviru striparskega bienala. Ful dobro! Pa Mlade rime so uspela na celi črti! Katja Plut je bila odlična, pa Mitja Blažič tud in Ana Pepelnik je po mojem branju do zdaj, kolikor sem jo spremljal, najboljše brala. O Rozi pa ne bom izgubljal besed, fenomenalno odpičen je bil!
To je to Rada, uživaj, tu te kljub temu, da te malo časa ni, nestrpno pričakujemo. Lep dan naj ti bo. Pozdravi tudi Seba. Se pišemo, Dejan :)