četrtek, 1. november 2007

Sweden- FARMA







Lep pozdrav! Trenutno na Švedskem. Včeraj sva prenočila pri prijateljici Emmi. Obisk na veliki farmi. Njena mama je po ločitvi sama kupila farmo, kjer skrbi za več kot 60 krav. Proizvod njihovega mleka pije velik del Švedske. Prispela sva v poznih urah. Že sama dobrodošlica v hišo je zadišala po domačem mleku. V razkazovanju hiše naletiš na veliko slik, kipov, dva klavirja, violine, harmonike... Isti večer sta se iz drugega dela mesta privozili še dve prijateljici (iz EtnoHistrije)... drugi dan smo jamali... violina, dve mandolini, klavir in trobenta. Zapela sva nekaj najinih aranžmajev in odločila sem se, da bom poezijo ohranjala v slovenščini. Poslušne so v domačem jeziku. Slovenščina že tako ali tako počasi na obroke izumira. Izkušnja na tej veliki kmetiji mi je dala možnost, da sem bila tisti večer osebna fotografinja med njihovim delom... Sprva je bilo treba prebiti led. To delo vsi po svoje jemljejo intimno, a nazadnje so me ustavljali in mi kazali njihove najljubše krave (ki jih mimogrede poimenujejo po številkah, ki jim visijo na prebodenih ušesih). Fotke sem jim še isti dan izročila, to je bila moja zahvala za prenočišče... MUUUUU...






Ni komentarjev: